Matematika

IV klasei

Skaitmeninės mokymosi priemonės IV klasei.

Mokymosi objektai, įvairios skaičiavimo, mąstymo, loginės, braižybos užduotys, refleksija, mokomieji žaidimai ir kt. Didžioji dalis turinio atliekama online, tačiau veiklos lapus galima ir atsispausdinti. REIKIAMĄ TEMĄ RASITE papaudę čia - puslapio kairėje slankiodami valdiklį.

Mintino skaičiavimo treniruoklis.

Unikali skaitmeninė priemonė, kurioje galima pasirinkti temą pagal klasę ir pasirengimo lygį. Tada pratintis atlikti įvairiausius veiksmus mintinai, tobulinti skaičiavimo įgūdžius bei efektyvinti skaičiavimo tempą. Priemonė tinkama tiek darbui klasėje, tiek vaikų treniruotėms namuose. Spauskite čia.

Gabiems mokiniams.

Suskaitmeninti specialieji moduliai, skirti pradinių klasių mokinių aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymui. Užduotis galima atlikti online arba atsispausdinti. Spauskite čia.

Kūrybiniam, kritiniam bei loginiam mąstymui.

Spalvingi, žaismingi ir itin dinamiški žaidimai bei simuliacijos, kurių pagalba galima kryptingai efektyvinti mokinių mąstymą, sudaryti sąlygas įvairių jų kompetencijų plėtotei bei praskaidrinti mokymosi procesą. Išbandykite čia.

Informacinė elektroninio testavimo sistema.

Aktualios naujienos NMPP klausimais bei galimybė spręsti ankstesnių metų testus. Spauskite čia.

Matematinių žaidimų aikštelė.

Patys įvairiausi mokomieji žaidimai, kuriuos galima rinktis pagal temą, sudėtingumo lygį, žaidėjų skaičių ir t.t. Tiesa, svetainė pateikiama anglų k. Tačiau dauguma instrukcijų išties nesudėtingos, tad vaikai greitai jas perpranta. Išbandykite čia.

Nuolat pildoma.

Turite pasiūlymų šiai skilčiai praturtinti naudingomis nuorodomis?

black blue and yellow textile
black blue and yellow textile